Comenzile plasate sunt de obicei procesate și expediate din depozitul nostru în termen de 24 de ore de la primire. Nu procesăm comenzi și nu efectuăm livrări în weekend.
1: Livrarea
- Pachetul dumneavoastră va fi expediat în siguranță, fără a afișa numele produselor pe ambalaj.
2: Costul de transport
- TOATE COMENZILE sunt trimise in cutii maro, discrete, fara marcaje. In nici un caz nu ai cum sa-ti dai seama ce contine coletul pentru care a fost facuta comanda. Cumparaturile tale sunt pastrate 100% secret fata de vecini.
3: Procesul de livrare
Personalul responsabil de livrare vă va contacta înainte de a efectua livrarea pentru a se asigura că aceasta se realizează în cel mai convenabil mod pentru dumneavoastră.
În cazul în care nu sunteți acasă la momentul livrării, compania de curierat poate proceda în două moduri:
1: Curierul poate încerca să vă livreze coletul în următoarea zi lucrătoare.
2: Curierul poate încerca să livreze coletul unui vecin și vă va anunța în acest sens. Dacă nu reușiți să intrați în posesia coletului la momentul livrării, acesta va fi returnat expeditorului.
În ambele situații, depunem toate eforturile pentru a vă livra produsul în cel mai scurt timp posibil.
4: Modificarea adresei de livrare:
- Nu putem modifica adresa de livrare odată ce coletul se află în tranzit. Dacă este necesară schimbarea locului de livrare a comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon [+40 711 555 929] pentru a găsi cea mai bună soluție.